O Nas
Regulamin sklepu internetowego MaLini
I. Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy MaLini, dostępny pod adresem www.malini.pl, prowadzony jest przez TRAVORN RAFAL GOS ul.sasanki 40/11 05-500 Jozefoslaw NIP 521-295-14-29.
2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, dokonywania płatności oraz zwrotów i reklamacji.
3. Każdy klient składający zamówienie w sklepie MaLini akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.
II. Składanie zamówień
1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej 24/7.
2. Aby złożyć zamówienie:
a. Wybierz produkt i rozmiar.
b. Podaj wymagane wymiary w formularzu zamówienia.
c. Wypełnij dane kontaktowe i adresowe.
d. Dokonaj płatności za zamówienie.
3. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
III. Płatności
1. Dostępne metody płatności to:
• Przelew bankowy
• Płatności Blik ,PayPal ,za pobraniem
2. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu płatności na koncie.
IV. Realizacja zamówienia
1. Czas realizacji zamówienia wynosi [np. 7-14 dni roboczych] od zaksięgowania płatności, chyba że podano inaczej przy produkcie.
2. Produkty są wysyłane za pośrednictwem firm kurierskich lub paczkomatów (In Post ).
3. Koszt wysyłki jest doliczany do zamówienia i podany podczas składania zamówienia.
V. Zwroty i reklamacje
1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania produktu w stanie nie naruszonym nie ubrudzonym z metkami w oryginalnym pudelku (jeśli produkt nie jest szyty na miarę).
2. W przypadku produktów wykonanych na indywidualne zamówienie (sukienki szyte na miarę), zwroty nie przysługują zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta.
3. W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt e-mailowy na adres:pocztamalini@gmail.com
VI. Ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe klientów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień i zgodnie z Polityką Prywatności sklepu MaLini.
2. Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
VII. Postanowienia końcowe
1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O wszelkich zmianach klienci zostaną poinformowani z wyprzedzeniem.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie pytania dotyczące regulaminu prosimy kierować na adres:pocztamalini@gmail.com
Prawo do zwrotu
1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu produktów zakupionych w sklepie internetowym MaLini w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.
2. Prawo do zwrotu nie dotyczy produktów wykonanych na indywidualne zamówienie, takich jak sukienki szyte na miarę zgodnie z podanymi przez klienta wymiarami, zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta.
II. Warunki przyjęcia zwrotu
1. Produkt musi być w stanie nienaruszonym – nie może nosić śladów użytkowania, prania ani uszkodzeń.
2. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, z metkami i wszystkimi dodatkami, jeśli były dołączone.
3. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że zwrot jest wynikiem błędu sklepu (np. otrzymanie niewłaściwego produktu).
III. Procedura zwrotu
1. Aby dokonać zwrotu, klient musi skontaktować się z obsługą sklepu, wysyłając e-mail na adres: pocztamalini@gmail.com W wiadomości należy podać:
• Numer zamówienia,
• Informację o produkcie, który ma zostać zwrócony,
• Powód zwrotu (opcjonalnie).
2. Po otrzymaniu zgłoszenia, klient otrzyma instrukcje dotyczące zwrotu, w tym adres, na który należy odesłać produkt.
3. Zwrot środków zostanie dokonany w terminie do 14 dni od dnia otrzymania i weryfikacji zwróconego produktu.
IV. Zwrot środków
1. Środki zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki została dokonana płatność (np. przelew bankowy).
2. Sklep ma prawo pomniejszyć zwrot o wartość uszkodzeń, jeśli produkt został zwrócony w stanie naruszonym.